vrijdag 7 september 2007

Bericht vanuit Ecuador

Even een mail vanuit Ecuador, waar het elke dag mooi weer is. 's Avonds kan het best fris zijn.
We zijn inmiddels in ons appartement getrokken. Prachtig gelegen aan een park, en vlakbij een grote shopping-mall in Quito Nord. Het is een groot appartement waarvoor we de afgelopen dagen veel hebben ingekocht, van meubels tot koelkast, printer voor Erik enz. Teveel om op te noemen. Eer je zo'n order geplaatst hebt, kost de nodige energie. Zo kregen we drie buro's in plaats van een. Lachen hoor.
Erik gaat vaak naar de Kwekerij in Tabacundo. plm 80 km. van Quito. Hier werken ongeveer 70 mensen. Hij gaat het PSOM project opzetten met als doel zeetransport i.p.v. luchttransport voor sierteelt producten. Het wordt gezien als ontwikkelingshulp vanuit de Nederlandse overheid. De Economische Voorlichtingsdienst betaalt 50% mee.
Ik ben voorlopige bezig ons huis te poetsen, want goed schoonmaken kennen de Ecuadorianen niet. Met negen grote deuren en 20 kastdeuren, 2 badkamers en 3 wc's en een grote keuken kan ik nog even voort. Verder staat de hele dag een Evangelische Radio zender aan waar ik heel blij van word. Soms ga ik zomaar in mijn eentje bidden omdat ik me daardoor zo happy voel. Wat heerlijk om geen TV te hebben.
De straat hier oversteken is een hele klus. Geen stoplichten en veel verkeer.

Hartelijke groeten en Gods zegen toegewenst,
Erik en Geke Eerkes

1 opmerking:

wigi47512 zei

Dit is een bericht om te proberen of het mij is gelukt om je ook op deze manier een bericht te sturen

Wim