zaterdag 12 mei 2007

Spreker uit Ermelo

Morgen zal br. H.M. Postma uit Ermelo bij ons voorgaan. Hij heeft jarenlang jeugdwerk gedaan. Hij was spreker op EO jongerendagen in het eerste begin daarvan. Ook stond hij op de sprekerslijst van IFES, een christelijke studentenorganisatie. Nu is hij al weer vele jaren spreker op vele plaatsen in ons land. Ook spreekt hij wel in het buitenland. Hij is nu lid van de Maranathagemeente in Ermelo. Hij is getrouwd en heeft 5 getrouwde kinderen en 7 kleinkinderen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjonge, wat een duidelijke boodschap had die meneer Postma voor ons als gemeente. Dat hij dat ook zo zei dat hij de Heer had gevraad wat hij de gemeente in Uithoorn moest vertellen...

Ik spreek alleen voor mezelf: ik moest deze boodschap in ieder geval weer een keer horen: wat onmogelijk lijkt voor mij, is voor God niet onmogelijk. En dat het een avontuur is om echt met de Here Jezus te leven, was ik ook een beetje vergeten.

Ik vond nog een preek van Hein Postuma op het internet, via het volgende adres
http://www.maranathagemeente.nl/Activiteiten/BijbelstudieRelaties.htm

Jeanette zei

Wat een feest vanochtend. Want onze God is een geweldige God, een machtige God, een God die echt aanwezig wil zijn in het leven van een mens. Wat een wonder!

Anoniem zei

Er was ook vreugde in de hemel vadaag. Als reactie op de preek heeft een jonge man zijn hart aan de Heer gegeven.