donderdag 14 juni 2007

Sterke Toren

Zaterdag houdt stichting de Sterkte Toren een ontmoetingsdag in ons gebouw. 's Ochtends geeft br. Johan Koopman een powerpointpresentatie over zijn werk in Luxemburg en 's middags zal br. Ronald Lammers een presentatie geven over zijn werk in Limburg.


Ik vind geen woorden meer
waar ik mijn hart mee uit kan schrijven.
Ik verlangde zo in U te blijven,
maar ik faalde daarin weer.

Ik heb geen gedachten meer
waarmee ik de zonde kan bedwingen.
Ik struikelde in vele dingen.
Ik huil daarom maar, Heer.

Ik heb geen gevoelens meer
die ik schrijvend wil verwoorden
U hoorde weer valse accoorden.
Zij beroofden U van eer.

Maar zonder dat U zich aan mij wilde opdringen,
ontknoopte U de vertwijfeling van mijn hart.
Door het in mijzelf te zoeken, raakte ik verward.
Uit U, door U en tot U zijn immers alle dingen?

Uit: In liefde geloven, geschreven door Ronald Lammers.

Geen opmerkingen: